ELM - Leading environmental innovation
מנהלים חדשנות סביבתית
היתרים סביבתיים וליווי

ליווי מקצועי מול רגולטורים, תאגידי מים ורשויות

היתרים סביבתיים וליווי
יש כיום מודעות גוברת לנושאי איכות הסביבה אשר מביאה לעלייה בדרישות הרגולטוריות, קנסות, היטלים, אגרות, צווים, ודרישות סביבתיות שונות.

הדרישות מגיעות לעיתים מגופים רגולטוריים שונים: המשרד להגנת הסביבה, עירייה, מועצה מקומית, תאגיד מים, מכבי אש, משרד הבריאות ולפעמים אף סותרות זו את זו. דרישות סביבתיות יכולות להיות מפוזרות בין מסמכים שאין בהם נגיעה ישירה לאיכות הסביבה. הן מופיעות בדרישות רישיון העסק, רישיון יצרן, היתרי בנייה וכיו"ב.

פתרון סוגיות סביבתיות אלו דורש ידע מקצועי נרחב והיכרות מעמיקה עם טכנולוגיות חדשניות יחד עם היכרות עם דרישות רגולטוריות קיימות. מנגד מנהלים ונושאי האחריות נדרשים לספק מענה מורכב לסוגיות ולמצוא במידת הצורך את הפתרון המתאים.

ELM מסייעת לאתר דרישות אלה, לנהל שיח מקצועי מול הגורמים הרגולטורים ומייעצת ומלווה בניהול שוטף לעמידה בדרישות.

תהליך הליווי מול הרשויות כולל לרוב את השלבים הבאים:

  • הגדרת יעדים ואיפיון הבעיה בשיתוף הלקוח. בחינת הדרישות הרגולטוריות עימן מתמודד הלקוח, ציפיות הלקוח מהתהליך, תוכניות הפיתוח של העסק וכיצד הן משפיעות על הבעיה הקיימת וכן הלאה
  • סיור בבית העסק או המפעל, מיפוי נקודות תורפה סביבתיות, היכרות עם תהליכי העבודה בעסק
  • ביצוע השוואה בין דרישות הרגולציה לעמידת הלקוח בדרישות אלו
  • בניית תוכנית עבודה מותאמת אישית
  • ייעוץ אסטרטגי
  • איסוף חומרים מהלקוח ומגורמים נוספים, עיבודם והצגתם לרשות בפורמט מותאם וקל להבנה
  • הצגת מגוון פתרונות אפשריים לבעיה, תוך התייחסות ליתרונות וחסרונות של כל אחד
  • ייעוץ בבחירת הפתרון המתאים ביותר ללקוח.
  • ליווי מול הרגולטורים עד לקבלת אישור

לעבוד עם היועצים של ELM

ב-ELM בנינו צוות של יועצים בעלי ידע מקצועי רב וניסיון עשיר במגוון תחומי הסביבה: טיפול בשפכים, היתרים סביבתיים, איכות אוויר, קרקעות מזוהמות, פסולת ומחזור, ניהול פרויקטים סביבתיים ועוד. היועצים והמהנדסים של ELM ניחנים ביחסי אנוש מעולים, יעילות, מקצועיות וחשיבה יצירתית. אנו רואים קודם כל את צרכי הלקוח שלנו ומתאימים לו את הפתרונות הנכונים לו. בעבודה משותפת עם הלקוח אנחנו מאפיינים את הבעיה ומוצאים לה את הפתרון הסביבתי והמשתלם ביותר.

השאירו לנו את הדאגות בתחום הסביבה ותתפנו לעבודה שלכם!

נעים להכיר: ELM חברה להנדסה סביבתית שבאה לעבוד בשבילכם

נאמנות

אנחנו מלווים כל פרוייקט בתהליך, צעד אחרי צעד וחשוב לנו שהוא יהיה לשביעות רצון מלאה של הלקוחות. אנחנו מלווים כל לקוח וכל לקוחה ומקפידים על זמינות מקסימלית לכל אורך הדרך ועד סיום העבודה.

מקצועיות

אנחנו עובדים עם הטובים והטובות ביותר. הצוות שלנו עמל על מחקר וירידה לשורש כל סוגיה במטרה למצוא את מקור הבעיה ולהציע פתרונות. כל פתרון שאנו מציעים נשען על הניסיון שלנו, הידע שלנו והמיומנויות הייחודיות שלנו.

אנשים

אנחנו מגיעים לשטח, נפגשים עם הגורמים הרלבנטיים ועושים הכל כדי לבצע את העבודה שלנו עם חיוך. אנחנו אוהבים אנשים, אוהבים שיתופי פעולה ומאמינים שביחד אפשר להגיע רחוק.

ניסיון עשיר ומגוון

יש לנו ניסיון של מאות פרוייקטים ברחבי הארץ. עם הניסיון העשיר הזה אנחנו מגיעים לכל פרויקט וכל ארגון ומספקים פתרונות מותאמים לעמידה ברגולציה, לניהול נכון ולחיסכון.

מבט של 360 מעלות

כל בעיה שמגיעה לפתחנו זוכה להתייחסות רצינית, מקצועית ומעמיקה. אנחנו עושים את המיטב כדי לנתח את הבעיה ולהביא לשולחן את מגוון האפשרויות והפתרונות המקיפים והגמישים.

יש לכם מקום בטוח לניהול סביבתי.

אנחנו כאן בשבילכם. רוצים להתייעץ, לשאול, להיפגש? דברו איתנו.

פתרון מותאם ומדויק לכל בעיה סביבתית

ELM הנדסת סביבה נותנת שירותי יעוץ סביבתי למגוון לקוחות, תוך מתן תשומת לב אישית והתאמת הפתרון לכל לקוח. בעזרת צוות המומחים שלנו, אנו מעניקים ללקוחותינו מענה הוליסטי למכלול הבעיות והתהליכים הסביבתיים.

יש לנו ניסיון רב באפיון גורמי הזיהום וניתוח מיטבי של הצרכים. אנחנו גאים לקחת חלק בשיפור התנהלותם הסביבתית של לקוחותינו, תוך חסכון כספי משמעותי, התייעלות ועמידה בדרישות הרגולטוריות.

דילוג לתוכן